Yeey!

Bade jag och Kaisu kom med i JV Soccer! Sa glad! Den har veckan har vi haft try outs, daily doubles varje dag, alltsa traning rfan 8-10 pa morgonen och sen 5-7 pa kvallen. VARJE DAG. Och inga fjutt traningar som i Sverige, har springer vi 2 miles, sprintar hur mkt som helst och sen pa eftermiddagen spelar vi match hela tiden. Det ar verkligen skillnad har och i Sverige! Om mitt lag i Sverige tranade sahar mkt skulle vi vara outstanding!
Nu i helgen ska vi till Seattle, efter en natt i Portland. I Seattle ska vi shoooppa och sen ska vi ga pa tva baseboll matcher. Har inte shoppat ngnting sen vi kom hit, och jag langtar verkligen efter det! Tror att vi ska shoppa nasta vecka har i Eugene... Nasta vecka ska jag ocksa borja rida!!
TIme to go, peeace out :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback